Uvjeti poslovanja

Uvjeti poslovanja

 

O firmi

Kibuba d.o.o.
Avenue Mall ,  II Kat
Avenija Dubrovnik 16
Zagreb

POSLOVNE JEDINICE:
PE Point Centar Zagreb
Point Centar Zagreb, -1 kat, Rudeška cesta 169a, 10000 Zagreb
Mail: zg.point@kibuba.com
Tel: 0955565615

PE Avenue Mall Zagreb
Avenue Mall Zagreb, II. kat, Avenija Dubrovnik 16, 10000 Zagreb
Mail: zagreb@kibuba.com
Tel.: 0955565615

PE Tower center Rijeka
Tower Center Rijeka, 3+ kat, Ul. Janka Polića Kamova 81, 51000 Rijeka
Mail: rijeka@kibuba.com
Tel.: 0993326648


Porezni broj (OIB): 34362593501

Porezni obaveznik: DA

Matični broj: 4301552

Registracija: Trgovački sud u Zagrebu Tt-14/25854-2
 
IBAN: HR5123600001102457123 otvoren u Zagrebački banki
 
Zagrebačka banka d.d.,
Trg bana Josipa Jelačića 10, Zagreb
 
Kontakt: info@kibuba.hr, 0955565615

Narudžba:

Cijene u internetskoj prodavaonici Sve cijene su u Kunama i uključuju PDV.

U slučaju da se cijena navedenog artikla za vrijeme obrade narudžbe promijeni, prodavač će o tome kupca obavijestiti. Prodavač će kupcu pokušati osigurati nižu cijenu, odnosno ponuditi odgovarajuće rješenje na obostrano zadovoljstvo.

Podaci o obavljenim narudžbama
Podaci o obavljenim narudžbama su spremljeni u sustavu internetske prodavaonice Kibuba. Korisnici mogu sve svoje narudžbe pregledati u internetskoj prodavaonici Kibuba.hr.

Ponuda artikala
Ponuda internetske prodavaonice Kibuba se ažurira i mijenja često i brzo.

Načini plaćanja
Naručenu robu kupac može platiti pouzećem ili prema predračunu uplatiti na TRR Kibuba d.o.o.

Postupak kupovine

Kupovina se odvija tako da kupac željene proizvode stavlja u košaricu. Proizvode i njihovu količinu u košarici možete u bilo kojem trenutku prije konačnog zaključka narudžbe mijenjat

Za predaju narudžbe je potrebna registracija kupca, zatim se kupovina zaključi u tri koraka:

1. izbor načina dostave
2. izbor načina plaćanja
3. pregled i završna potvrda narudžbe

Prije konačne potvrde narudžbe, kupcu je na potvrdnoj stranici omogućen uvid u sve detalje narudžbe, uključeno s cijenom i količinom. Sve elemente narudžbe je na ovom stupnju moguće popraviti klikom na dugme ˝Ne, želim popraviti narudžbu˝. Tek s potvrdom na ovoj stranici klikom na dugme ˝Da, konačno potvrđujem narudžbu˝ je narudžba poslana.

Nakon potvrde narudžbe kupac dobije elektronskom poštom obavijest da je narudžba dostavljena. (Dobivene narudžbe prodavač obrađuje u 11 sati svaki radni dan. Do tada kupac može opozvati narudžbu putem kontaktne elektronske adrese. Kupcu su svi podaci o statusu i sadržaju narudžbe uvijek dostupni na prodavačevoj internetskoj stranici. Nakon propisanog roka, opoziv narudžbe nije moguć.)

Svaki radni dan u 11 sati prodavač pregledava pristigle narudžbe, provjerava raspoloživost proizvoda i narudžbe potvrđuje, odnosno s razlogom odbija. Prodavač zadržava pravo da po potrebi pozove kupca na njegov kontaktni telefonski broj. Prilikom potvrde narudžbe, prodavač po elektronskoj pošti obavijesti kupca o predviđenom roku dostave. Ugovor o kupovini naručenih artikala između kupca i prodavača je na ovoj točki neopozivo zaključen.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) je u elektronskom obliku pohranjen na poslužitelju prodavača i kupcu je dostupan u bilo kojem trenutku u njegovom korisničkom profilu (Moj račun).

Vraćanje robe

Kibuba d.o.o. jamči za kvalitetu robe uvoznika, odnosno proizvođača robe. Artikli imaju garanciju, ako je to navedeno na garancijskom listu. Garancija vrijedi prilikom pridržavanja uputstava na garancijskom listu i uz priložen račun. Garancijski rok je naveden na garancijskom listu ili na računu.

Informacija o garanciji je navedena i na stranicama gdje je proizvod predstavljen. Ukoliko informacije o garanciji nema, proizvod nema garanciju ili podatak o tome trenutno nije poznat. U ovom slučaju kupac može kontaktirati prodavača koji će osigurati ažuriranu informaciju.

U slučaju kvara zbog nepravilnog korištenja, nemarnog održavanja, mehaničkog kvara i kvara u slučaju više sile, garancija ne vrijedi. Isto tako garanciju ne možete iskoristiti u slučaju da su na robi vidljiva rukovanja drugih, neovlaštenih osoba, prilikom pogrešnog rukovanja, odnosno nemarnog održavanja.

U slučaju da s naručenim proizvodima niste zadovoljni, imate u skladu sa Zakonom o pravima kupaca, pravo da u roku od 14 dana od preuzimanja robe firmu obavijestite (elektronski, telefonom ili običnom poštom pri čemu se kao rok za pravovremeno predanu poštu računa datum predaje na pošti), o odstupanju od ugovora prilikom čega, u skladu sa zakonom, niste dužni navesti razloge za odstupanje, a Kibuba d.o.o. Vam toplo preporučuje da ispunite obrazac za zamjenu/ vraćanje robe, tako da moguće pogreške i slabosti popravimo. Proizvode morate vratiti najkasnije u roku od trideset dana nakon odstupanja od ugovora, a proizvodi moraju biti neupotrebljeni i neoštećeni, osim u slučaju kvara na robi kojeg nije prouzročio kupac. Jedini trošak koji tereti kupca prilikom vraćanja robe je trošak neposrednog vraćanja. Vraćanje se računa za pravovremeno ukoliko je pošiljka predana u propisanom roku.
Novac za vraćene artikle ćemo Vam uplatiti na Vaš račun općom uplatnicom ili ćemo Vam novac zaračunati prilikom sljedeće kupovine. Novac ćemo Vam uplatiti najkasnije za 14 dana od obvestila o vraćenju robe.

Prodavač ne treba primiti odkupne pošiljke ili pošiljke koje ne odgovaraju njegovim općim uvjetima poslovanja. Robu je moguće i osobno donijeti na poslovnu jedinicu firme.

Izuzeće odgovornosti

Prodavač se izuzetno trudi osigurati ažurnost i pravilnost podataka koji su objavljeni na internetskim stranicama. Unatoč tome se osobine artikala, njihova raspoloživost i cijena mijenjaju jako brzo, tako da prodavač ne uspijeva uvijek popraviti podatke na internetskim stranicama. U ovom slučaju ćemo kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu opoziv narudžbe ili zamjenu naručenog artikla.


Prigovori i sporovi

Kibuba d.o.o. poštuje trenutno važeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača te nastoji učiniti sve kako bi ispunila svoju dužnost pružanja učinkovitog sustava za rješavanje prigovora.

U slučaju problema, potrošač zaposlenika poduzeća Kibuba d.o.o. može kontaktirati telefonom na broj 0590/877-70 ili putem e-mail adrese info@kibuba.com Žalba se u pisanom obliku šalje na info@kibuba.com. Postupak obrade žalbi je povjerljiv.

Kibuba d.o.o. je svjesna da je jedna od ključnih karakteristika potrošačkih sporova nerazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena, te troškova koji nastanu prilikom rješavanjem spora, što je ujedno i glavna prepreka da potrošač spor ne dovede pred sud. Zato nastojimo poduzeti sve što je u našoj moći kako bi sporove riješili uzajamnim sporazumom.

Alternativno rješavanje potrošačkih sporova
U skladu s pravnim propisima, Kibuba d.o.o. nije dužna priznati nijednog izvođača vansudske nagodbe potrošačkih sporova kao odgovornog za rješavanje potrošačkog spora kojeg bi potrošač mogao pokrenuti temeljem Zakona o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova.

Kibuba d.o.o, kao davatelj usluga i robe, omogućuje na području RH online trgovinu te objavljuje na svojoj internetskoj stranici elektronsku vezu s platformom za rješavanje sporova potrošača (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova). Platforma je dostupna potrošačima na webu: <<--POVEZAVA-->>

Navedeni sporazum temelji se na Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova,  Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/EZ (Uredba o online rješavanju potrošačkih sporova).

Kodeks poslovanja po ZEPT:

Firma Kibuba d.o.o. posluje u skladu sa zakonom o elektronskom poslovanju na tržištu i na osnovi njega prihvaćenim propisima.