Povrat robe

Vraćanje robe


Da li Vam se dogodilo da naručite više proizvoda te ustanovite da Vam je bilo koji od njih prevelik tj. da Vam ne odgovara veličina ili da Vam sam proizvod ne odgovara, čak i ako ste ga zamišljali drugačije?

Ukoliko proizvod želite vratiti, molimo Vas da ispunite priloženi obrazac te ga zajedno sa paketom pošaljete na adresu: Kibuba d.o.o. Avenue Mall 2. kat Avenija Dubrovnik 16 10 000 Zagreb


Kibuba d.o.o. jamči za kvalitetu robe uvoznika, odnosno proizvođača robe. Artikli imaju garanciju, ako je to navedeno na garancijskom listu. Garancija vrijedi prilikom pridržavanja uputstava na garancijskom listu i uz priložen račun. Garancijski rok je naveden na garancijskom listu ili na računu.

Informacija o garanciji je navedena i na stranicama gdje je proizvod predstavljen. Ukoliko informacije o garanciji nema, proizvod nema garanciju ili podatak o tome trenutno nije poznat. U ovom slučaju kupac može kontaktirati prodavača koji će osigurati ažuriranu informaciju.

U slučaju kvara zbog nepravilnog korištenja, nemarnog održavanja, mehaničkog kvara i kvara u slučaju više sile, garancija ne vrijedi. Isto tako garanciju ne možete iskoristiti u slučaju da su na robi vidljiva rukovanja drugih, neovlaštenih osoba, prilikom pogrešnog rukovanja, odnosno nemarnog održavanja.

Ukoliko niste zadovoljni naručenim artiklima, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača imate pravo obavijestiti nas u roku od 14 dana od primitka robe (elektronički, telefonski ili putem redovne pošte, kada se kao rok za pravovremeno obavještavanje podrazumijeva datum slanja pošiljke) da otkazujete ugovor.

U skladu sa zakonom, niste dužni navesti razlog povlačenja iz ugovora. Međutim, Kibuba d.o.o. preporučuje da ispunite obrazac za zamjenu/povrat robe.

 
Proizvode morate vratiti u roku od četrnaest dana nakon otkazivanja ugovora. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ukoliko je smanjenje posljedica  čina koji nije nužan za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe.

Jedini trošak koji će vas opteretiti pri povratu robe je trošak neposrednog povrata. Povrati robe smatraju se pravovremenim ako se pošiljka isporučuje u propisanom roku. Prilikom kupnje preko 80 € osiguravamo besplatan povrat robe i brigu o kurirskoj službi DPD.

Povrat sredstava za vraćene proizvode provodi se istim načinom plaćanja kojim ste platili, osim ako ne želite upotrijebiti neki drugi način plaćanja bez ikakvih dodatnih troškova.

Novac ćemo vam vratiti najkasnije 14 dana nakon primitka obavijesti o povlačenju iz ugovora (otkazivanju kupnje), ali ćemo povrat uskratiti ukoliko ne primimo vraćenu robu ili potvrdu o povratu robe u propisanom roku.

Neotkupninske pošiljke ili pošiljke koji nisu u skladu s općim uvjetima poslovanja, niste dužni prihvatiti. Po dogovoru, roba se također može osobno dovesti u poslovnu jedinicu tvrtke.


Izuzeće odgovornosti

Reklamaciju stvarne greške potrošač ima pravo prijaviti za svaki kupljeni proizvod koji ima garanciju ili garancije uopće nema.
Potrošač stvarnu grešku može reklamirati kod prodavača i to u roku od 2 mjeseca od otkrića stvarne greške te u roku od 2 godine od kada je proizvod preuzet od strane kupca. Potrošač može po vlastitom izboru zahtijevati:

(1) Popravak,

(2) Povrat novca u iznosu proporcionalnom nastalom oštećenju,

(3) Zamjenu proizvoda
(4) Povrat punog iznosa.

Prilikom ostvarivanja svojih prava, potrošač je dužan u izvješću o oštećenju proizvoda trgovcu dostaviti precizan opis oštećenja te trgovcu omogućiti pregled proizvoda. Ukoliko je oštećenje neosporno, trgovac je dužan što prije, najkasnije u roku od 8 dna, poštovati zahtjev potrošača. Ukoliko postoji spor o oštećenju, trgovac je dužan dostaviti pisani odgovor potrošaču u roku od 8 dana.